söndag 14 juni 2009

Herre gud!

Tog mig fan en kvart innan jag lyckades hitta hur man loggar in på sin blogg kan skriva ett nytt inlägg. Ja det märks ju att man inte är 20 längre...

Jag tänkte först att jag skulle bespara er min upplevelse på jobbet idag men jag kan faktiskt inte hålla mig.
Idag såg jag den största bajskorven jag någonsin sett. Ca. 14 cm lång och kanske (är inte så bra på att räkna ut omkretsen eftersom linjen inte blir rak mellan tumme och lillfinger när man rätar men) 15 cm omkrets. Så, nu är det sagt. Jag ville inte ta fram mobilkameran med handskar o allt tyvärr. Jag menar det händer inte varje dag att man får se en sån.

Men nu dröjer det en hel vecka innan jag får se en bajskorv, jag förutom mina egna, för jag har SEMESTER!!! Skönt skönt skönt skönt. Jag ska ut på landet, leka med hunden och bara låta själen vila från all fart och fläkt här i storstan.
Sen blir det rajtantajtan på midsommar, dans hela natta och icke att förglömma tornerspel. Ja Ronnys granne bjuder på show. Han är riddare och är den enda i hela Sverige som kan gå på bakbenen med sin häst. Det säger Ronny i alla fall. Så om du inte vill missa det, dyk upp i Björkenäs innan klockan 13 på fredag.

Time to sleep, det är ju en dag imorgon också som jag brukar säga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar