måndag 15 juni 2009

Lång natt framför mig?

När jag inte gör andra viktiga saker i mitt liv så brukar jag titta på diverse serier på en sida som heter projekt free tv. Där finns alla serier typ och det är helt underbart!

BUT! Man får bara titta i 72 min. Sen måste man vila i 54 min innan man kan titta igen. Skitjobbigt!
Det är ändå något jag har vant mig vid. Man kan ju ta en macka i mellan o läsa tidningen typ. Men nu råkade jag introducera det här för Sanna och det va ju typiskt dumt. Nu tittar ju hon oxå och det verkar som man måste dela på dom här 72 minutrarna så nu kan jag bara titta i typ en halvtimme, alltså inte ens ett helt avsnitt av six feet under. Gaaaanska störigt. Nu måste jag ju va vaken i 54 min eftersom den stängde ner mitt i ett avsnitt. Vem vet, jag kanske kommer få va vaken hela natten....skit oxå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar