torsdag 10 september 2009

Det här med profilbilder. Jag blir inte klok påt. Jag skulle som alla andra vilja känna mig bekväm med en bild som jag ser snygg och cool ut på. Men om jag ska göra det så måste jag posa och jag är inte bekväm med att posa. Nono! Är jag istället bekväm med en bild som jag fular mig på? Nja det beror ju på vem som tittar. Jag är iaf bekväm med att fula mig framför kameran. Ja, det är faktiskt få saker som är roligare. Faktum är att jag fick springa till bussen igår för att jag inte kunde slita mig från photobooth.

Nu har jag iaf lagt upp en posebild men jag ska även lägga ut fulbildsversionen som jag alltid måste avsluta med när jag försöker fixa till mig en snygg profilbild. Nån kanske rentav tycker jag ska byta ut dom mot varandra. Ja tips och kommentarer är välkomna!

Peace

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar